Informacja publiczna – rejestr wniosków - wersja archiwalna
Informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej Społecznej Inicjatywy Mieszkaniowej „KZN – Zachodni” sp. z o.o. jest udostępniana na wniosek, zgodnie z ustawą
z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 1764).
Termin, sposób i forma udostępnienia informacji publicznej na wniosek:
Udostępnianie informacji na wniosek następuje "bez zbędnej zwłoki", nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona w powyższym terminie, Spółka powiadamia w tym terminie o powodach opóźnienia oraz o nowym terminie, w jakim udostępni informację (nie dłuższym jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku).
Udostępnianie informacji publicznej na wniosek następuje w sposób i w formie zgodnych z wnioskiem, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje Spółka, uniemożliwiają udostępnienie informacji w sposób i w formie określonych we wniosku. W takiej sytuacji Spółka powiadamia pisemnie wnioskodawcę o przyczynach braku możliwości udostępnienia informacji zgodnie z wnioskiem i wskazuje, w jaki sposób lub w jakiej formie informacja może być udostępniona niezwłocznie. Jeżeli w terminie 14 dni od powiadomienia wnioskodawca nie złoży wniosku o udostępnienie informacji w sposób lub w formie wskazanych przez spółkę w powiadomieniu, postępowanie o udostępnienie informacji umarza się.
SIM „KZN – Zachodni” sp. z o.o. może udzielić odpowiedzi w formie pisma, z wyjaśnieniem że:
- żądana informacja nie dotyczy spraw publicznych;
- SIM „KZN – Zachodni” sp. z o.o. nie dysponuje żądaną informacją;
- istnieją przepisy określające odmienne zasady i tryb dostępu do informacji publicznej.
|
lp. |
data wpływu wniosku | numer wniosku w dzienniku kancelaryjnym |
przedmiot wniosku (załącznik) | żądana forma udostępnienia informacji | opłata za nośnik |
sposób rozpatrzenia wniosku | data odpowiedzi |
numer odpowiedzi w dzienniku kancelaryjnym |
|
||||||||
4. | 05.07.2022 | 0115/07/2022 | Kary umowne związane z realizacją umów o udzielenie zamówienia publicznego (pobierz) |
przesłanie na adres email | brak | udzielono informacji w formie zgodniej z wnioskiem (pobierz) |
08.07.2022 | SIMKZNZ/0115/07/2022 | ||||||||||
3. | 04.07.2022 | 0114/07/2022 |
1) podanie terminów i godzin posiedzeń Rady Nadzorczej Spółki w 2022 r.; |
przesłanie na adres email | brak | 1) udzielono informacji zgodnie z wnioskiem; 2) poinformowało wnioskodawcę, że spółka nie posiada wnioskowanej informacji (pobierz) |
08.07.2022 | SIMKZNZ/0114/07/2022 | ||||||||||
2. | 15.04.2022 | 0088/04/2022 |
1) koszt miesięczny netto/brutto obsługi prawnej spółki, czy obsługa prawna jest wykonywana przez podmiot zewnętrzny;
(pobierz) |
przesłanie na adres email | brak |
udzielono informacji w formie zgodniej z wnioskiem (pobierz) |
27.04.2022 | SIMKZNZ/0088/04/2022 | ||||||||||
1. | 12.10.2021 | 0040/10/2021 |
1) umowa spółki SIM "KZN – Zachodni" sp. z o.o. 2) zmiana umowy spółki SIM "KZN – Zachodni" sp. z o.o z dnia 28.05.21 r. |
przesłanie skanu na adres poczty elektronicznej | brak |
udzielono informacji w formie zgodniej z wnioskiem 1) umowa spółki SIM "KZN – Zachodni" sp. z o.o. z dnia 16.04.21 r. 2) zmiana umowy spółki SIM "KZN – Zachodni" sp. z o.o z dnia 28.05.21 r. (pobierz) |
25.10.2021 | SIMKZNZ/0040/10/2021 |